četvrtak, 15. rujna 2011.

UKRATKO O MENI

Dobro došli na moj blog!
Kao prvo da vam se predstavim. Zovem se Hanna i živim u Puli. Umjetnost je oduvijek bila moja najveća strast koja me prati do danas i nadam se da ću još dugo uživati u njoj. Najviše volim slikati sa suhim pastelama, akvarelom i akrilom. U zadnje vrijeme radim portrete u tehnici pastela. 
Na ovom blogu stavljati ću slike koje budem naslikala  jer želim pokazati ono što volim raditi. A ako se netkome bude svidjeo moj način slikanja može me slobodno kontaktirati. Ako poželite imati svoj portret ili ga pokloniti Vama dragoj osobi stojim Vam na raspolaganju.

Za sve daljnje informacije i suradnju možete mi se javiti na:
e mail: hanna24@mail.inet.hr
mob. : 098 196 24 49




Želim vam ugodne trenutke na mom blogu!




"Usamljena ptica"- akvarel
"Anđeo" - akril
Portret - suhi pastel
Portret - suhi pastel
"Jesen" - akril

" Maca" - ulje na kartonu









 


Nema komentara:

Objavi komentar